Συμβουλευτική
επιχειρήσεων
και ιδιωτών
Συμβουλευτική επιχειρήσεων και ιδιωτών

Οργάνωση & Δομή Ασφαλιστικού Γραφείου
Η σύγχρονη εποχή επιβάλλει τον εκσυγχρονισμό όλων των εταιρειών προκειμένου να μπορέσουν να είναι συνεπείς απέναντι στους πελάτες τους και στις απαιτήσεις της εποχής.
Η σωστή οργάνωση και δομή ενός γραφείου αποτελεί βασικό παράγοντα στην καλύτερη εξυπηρέτηση και ευχαρίστηση των πελατών του με αποτέλεσμα την πιο άμεση και εύκολη ανάπτυξή του. Με βάσει την πολυετή εμπειρία των στελεχών μας αναλαμβάνουμε την οργάνωση νέων και υφιστάμενων ασφαλιστικών γραφείων. Οι υπηρεσίες που προσφέρουμε είναι οι εξής:
- Αρχειοθέτηση πελατολογίου
- Βιβλίο καταγραφής εσόδων εξόδων
- Ηλεκτρονική πλατφόρμα τιμολόγησης ασφαλιστικών προϊόντων
- Ενημέρωση του συνεργάτη για φοροτεχνικά και λογιστικά θέματα εφόσον ζητηθεί
- Εκπαίδευση μέσω ειδικής πλατφόρμας για την καλύτερη διαχείριση των αιτημάτων του πελατολογίου του.
- Εργαλεία ανάπτυξης κύκλου εργασιών ασφαλιστικού γραφείου
- Εργαλεία εποπτείας πελατολογίου
- Συντήρηση μηχανημάτων και ηλεκτρονικού εξοπλισμού